Zamiana bębnów na tarcze Czy warto?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ulysse
    Rider
    • 2010
    • 496

    #26
    Zamieszczone przez rytcher
    Witam!

    Uwaga;> Odświeżam mega kotleta;> Panowie nie miał by ktoś na sprzedaż takiej belki kompletnej z tarczami? Na allegro średnio to wygląda..
    Żartuejsz sobie ?



    Nie wiem czy byłeś w tym dziale ale belek pasujących do naszych octavii są tam setki....

    Komentarz

    • rytcher
      Rider
      • 2011
      • 420

      #27
      ale ja chciał bym konkretne. Ponieważ strasznie dużo jest wybrakowanych albo wysyłka to koszt wiekszej połowy belki;/

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #28
        rytcher, poszukaj w swojej okolicy do 50km, na pewno coś się znajdzie. Firm rozbierających auta są dziesiątki.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • rytcher
          Rider
          • 2011
          • 420

          #29
          No tak są. ale wszystko w częściach..

          Komentarz

          • Tony065
            RS
            • 2009
            • 2487
            • Octavia I (1U2)
            • ARX 1.8 20VT 150 KM

            #30
            Jak "w częściach" :?: belka to belka. Hample są do kupienia oddzielnie. Polecam od razu z RS
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz

            • rytcher
              Rider
              • 2011
              • 420

              #31
              Belki bez piast i przewodów i linek i zacisków. 150zl taka belka a na allegro są po 200 z tym wszystkim plus 150zl wysyłka..

              Komentarz

              • ulysse
                Rider
                • 2010
                • 496

                #32
                Zamieszczone przez rytcher
                Belki bez piast i przewodów i linek i zacisków. 150zl taka belka a na allegro są po 200 z tym wszystkim plus 150zl wysyłka..
                kolego czyli chcesz aby ktoś z forum przeszukał dla Ciebie allegro czy olx i podesłał gotowy link ? Nie przesadzasz ?

                Ja na swoja polowałem 2 miesiące i udało się znaleźć 50 km od warszawy w cenie 250 zł z linkami, tarczami, zaciskami i oczywiście piastami.

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez ulysse
                  Zamieszczone przez rytcher
                  Belki bez piast i przewodów i linek i zacisków. 150zl taka belka a na allegro są po 200 z tym wszystkim plus 150zl wysyłka..
                  kolego czyli chcesz aby ktoś z forum przeszukał dla Ciebie allegro czy olx i podesłał gotowy link ? Nie przesadzasz ?

                  Ja na swoja polowałem 2 miesiące i udało się znaleźć 50 km od warszawy w cenie 250 zł z linkami, tarczami, zaciskami i oczywiście piastami.
                  Ba, są tacy co kupili gotowca z RS :diabelski_usmiech
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • rytcher
                    Rider
                    • 2011
                    • 420

                    #34
                    Nie. Szukam kogoś kto ma jakieś żródło albo ma takie części..

                    Komentarz

                    • Dorsz
                      Classic
                      • 2014
                      • 6

                      #35
                      Ostatnio wymieniałem u siebie bębny na belkę z RS-a z hamulcami 256mm. Polecam
                      Tylko, że trzeba wtedy wymienić koła na 16 calowe bo inaczej obręcze będą ocierały od środka.

                      Komentarz

                      • Klima
                        Ambiente
                        • 2014
                        • 239
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                        #36
                        Z przodu nie ociera przy fabrycznych 280mm, a z tyłu ma ocierać przy 256mm?

                        Komentarz

                        • Tony065
                          RS
                          • 2009
                          • 2487
                          • Octavia I (1U2)
                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                          #37
                          Klima, nie chodzi o średnicę tarczy, tylko o szerokość zacisku. Robiąc swap u siebie, widziałem wydumkę z zeszlifowanym zaciskiem, tak aby dało się założyć felgi 15... :shock: trzeba być czujnym :wink:
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz

                          • SkySzyja
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 158
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM
                            • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #38
                            Za jakiś czas jak się zbiorę to będzie do wzięcia moja tylna belka, tyle że z tarczami 232mm, no ale zaciski czerwone
                            Mój Zygzak McQueen
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                            Komentarz

                            • soberowy
                              Drive
                              • 2014
                              • 65
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                              • AZV 2.0 TDI 140 KM

                              #39
                              Witam,

                              W najbliższym czasie będę wymieniał tarcze i klocki z przodu to przy okazji czepiłbym się bębnów z tylu. Sytuacja z nimi jest taka następująca, gdy puszczam ręczny i cofam to wyraźnie słychać je....cie jakby szczęki nie puszczały, nie wiem. I teraz zastanawiam się nad trzema opcjami. Wymiana szczęk i doprowadzenie bębnów do ładu. Druga opcja Wywalić te bębny i założyć tarcze. Trzecia opcja kupić belkę od a3 lub golfa.
                              Skłaniałbym się ku opcji nr 2 ale wydaje mi się, że za dużo kasy i przerabiania by to kosztowało. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś rozpisał orientacyjny koszt.

                              Pozdrawiam

                              Komentarz

                              • parasite
                                L&K
                                • 2011
                                • 1368

                                #40
                                Tez mam problem z bębnami z tyłu. Podczas hamowania z większych prędkości buda wpada mi w drgania. Jeden bęben wyraźnie obciera przy przekręceniu, więc pewnie są jajowate.
                                Tylko jak tak liczę to belka ze 150zł + wymiana + przydałoby się tuleje na tej belce wymienić, żeby później nie zdejmować jej jeszcze raz + koszt tarcz + koszt klocków. Chyba wyjdzie wyraźnie drożej niż zrobienie samych bębnów.
                                AGR 112KM, 232Nm
                                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                Komentarz

                                • soberowy
                                  Drive
                                  • 2014
                                  • 65
                                  • Octavia I combi (1U5)
                                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                                  • AZV 2.0 TDI 140 KM

                                  #41
                                  A może przeróbka obecnej belki wyjdzie nas lepiej :idea:

                                  Komentarz

                                  • ThEClienT
                                    Classic
                                    • 2014
                                    • 9

                                    #42
                                    Witam.
                                    Jestem świeżo po zmianie bębnów na tarcze. Kupiłem kpl belkę za 250zł ale ze względu na to iż była bardzo mocno skorodowana postanowiłem zostawić swoją i przełożyć graty. jak już wszystko rozebrane to postanowiłem dać profilaktycznie nowe przewody + nowe linki. Tarcze + klocki były praktycznie nowe, zaciski bez zarzutu.
                                    Roboty to zajęło 1.5 godziny z odpowietrzeniem w dwie osoby.
                                    Różnica w hamowaniu jest ale nie jakaś wcale kolosalna (może dlatego, że 232) ale wreszcie przestał piszczeć tył, zmniejszyło się bicie przy hamowaniu (nie znikło bo przód słabizna ale na razie czekam aż klocki się skończą) no i wreszcie wygląda to w cywilizowany sposób

                                    Komentarz

                                    • meesha
                                      Ambiente
                                      • 2009
                                      • 145

                                      #43
                                      Ale na pewno zauważyłeś że reagują lepiej, jakby bardziej zdecydowanie. Zresztą tył i tak nie wyhamuje całości, więc może to trochę wina przodu. Jak dla mnie różnica jest kolosalna (pięć lat przed słuszną decyzją jeździłem z bębnami), i naprawdę zachodzę w głowę czemu ten szajs bywa dalej montowany w autach. Taniej?

                                      Komentarz

                                      • rytcher
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 420

                                        #44
                                        Panowie wysyłał ktoś z Was belkę? Ponieważ mamy problemy i nie wiemy jak wysłać ją. Jaką paczka itd i jak zapakować?

                                        Komentarz

                                        • soberowy
                                          Drive
                                          • 2014
                                          • 65
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                                          • AZV 2.0 TDI 140 KM

                                          #45
                                          Jeszcze jedno pytanie, co muszę wymienić w starej belce aby założyć do niej tarcze ? Chodzi mi o części.

                                          Komentarz

                                          • ThEClienT
                                            Classic
                                            • 2014
                                            • 9

                                            #46
                                            Zamieszczone przez meesha
                                            Ale na pewno zauważyłeś że reagują lepiej
                                            Jak już wcześniej pisałem różnica jest - moje subiektywne wrażenie to jakby zaczął "kleić" się do asfaltu
                                            Zamieszczone przez rytcher
                                            Panowie wysyłał ktoś z Was belkę? Ponieważ mamy problemy i nie wiemy jak wysłać ją. Jaką paczka itd i jak zapakować?
                                            Może być problem ze względu na wagę ale ostatecznie można zapakować na paletę, ostreczować i DHL na pewno weźmie - pytanie tylko czy to opłacalne ??
                                            Zamieszczone przez soberowy
                                            Jeszcze jedno pytanie, co muszę wymienić w starej belce aby założyć do niej tarcze ? Chodzi mi o części.
                                            - tarcze kotwiczne
                                            - zaciski + jarzma + śruby do przykręcenia jarzm
                                            - przewody hamulcowe (lewa/prawa strona)
                                            - linki hamulca ręcznego
                                            - tarcze + klocki
                                            - płyn hamulcowy
                                            Chyba nic nie pominąłem.

                                            Komentarz

                                            • soberowy
                                              Drive
                                              • 2014
                                              • 65
                                              • Octavia I combi (1U5)
                                              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                                              • AZV 2.0 TDI 140 KM

                                              #47
                                              Dzięki, pomogłeś

                                              Komentarz

                                              Pracuję...